Post by aronflorgoogchi on Mar 6, 2022 9:31:14 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Little Commander - WWII TD ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Little Commander - WWII TD IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code alles verhogen ▞▞▞
▞▞▞ Little Commander - WWII TD 2022 version ▞▞▞
Leuk td-spel met een paar niet zo coole bugs. Bevriezen terwijl het geluid aan is, dus moet spelen met het geluid uitgeschakeld. Ook de upgrade van het upgradepunt werkt niet:/ wat de hele pret bederft, want het herhaaldelijk spelen van een level is oké, niemand wil grinden, vooral als die zuurverdiende upgrades NIET werken. Schande schande. Laat de bugs repareren en je krijgt 5 sterren, mijn vrienden.
Afval
Zou een geweldige game zijn als het de voortgang zou redden.
Te gek maar meer exp voor de turret, maar goed spel
Zeer leuke spel
Wood Block Puzzle - Block Game Teka-teki xlks
wanneer ik het spel afsluit, verlies ik alle voortgang en verlies ik al mijn upgrades.
Is vermakelijk!
Geweldig spel!!!!
Leuk en grappig spel alleen wat meer upgrades voor de torens zijn nodig
Het is een geweldige en leuke game cool om te doen hem echt jayden👍✌
Een aanrader
Little Commander - WWII TD Strategi jvy
In het begin was het leuk, maar nadat ik al mijn punten had gebruikt, kon ik ze niet terugkrijgen, kom op 10 000 score voor slechts 1 punt dat is bs verwijderen
eh. het gedwongen kijken naar advertenties doodde het meteen
Geweldig spel!
Wauw bedankt. Mooi spel. Werkt. Goed thnx
Goed spel totdat je bij de moeilijkere niveaus komt, dan lijkt het onmogelijk zonder upgrades en dat betekent natuurlijk geld uitgeven
Little Commander - WWII TD حکمت عملی wdm
Little Commander - WWII TD حکمت عملی wdm
zie titel
Leuk spel.easybto play
Dit spel maakt mijn jeugd beter. Bedankt!
Eenvoudig en gemakkelijk te spelen
Simpel...... Veel golven waar ik van hou..... Genoten
Het is een heel leuk spel, maar het zou leuk zijn als er meer verdedigingstorens zijn
Geen enkele vastloper.
best wel gaaf. naarmate het spel verder komt, moet je echt aan je verdediging gaan werken. meer spelen. En nog meer lol hebben!
Poco Comandante - WWII TD Estrategia erg
Topspel
Zeer verslavend spel ... vind het geweldig
cool en leuk spel
Jusr een geweldig algemeen spel.
Goed spel, maar zou meer upgrades kunnen gebruiken
Heeft de playstore geüpgraded en alle voortgang in het spel verloren. Nu moet ik helemaal opnieuw beginnen vanaf bootcamp. Totale verspilling van mijn tijd en moeite.
Lawaai, maar kun je een nieuw leger toevoegen, dit is verslavend en uitdagend
Maak de advertentie kleiner of verwijder deze zodra het level begint
Nog steeds op niveau 4 of zo, en al mijn upgrades van de vorige dag zijn verdwenen. Deze app misdraagt zich ook, wil niet gedwongen worden gestopt. Het in-game arsenaal mist informatie, b.v. alleen grond of alleen lucht of hoeveel de schade is.
Repareer de save en het is misschien de moeite waard.
Little Commander - WWII TD Strategi jvy
Ik vond het leuk om het spel te spelen en je zou 5 sterren hebben gekregen, maar helaas kan ik mijn torens nooit upgraden omdat ik geen geld ontvang na het voltooien van missies. Het bedrag neemt nooit toe en nu zit ik vast aan een zoektocht omdat mijn torens waardeloos zijn Zeer teleurstellend omdat ik echt van het spel genoot.
jullie verspillen jullie leven
verhoog nog een upgrade van elk. extra punten van elk gedood. meer vliegtuigen. meer soldaten in de eerste tot 10e golven.
Heel gaaf!! Verslavend
Leuk spel maar het lijkt onmogelijk om er een paar medailles in te krijgen. Dus maak je er niet druk om als je de medailles wilt ophalen.
Geweldig
Zou je graag wat nieuwe wapens/vijanden willen of op zijn minst nieuwe skins voor de voertuigen in verschillende landen/misschien water toevoegen aan de werelden en boten?
Hoewel dit spel erg leuk is, slaat het de voortgang niet op telkens ik opnieuw moet opstarten.
"Aanraken en slepen" werkt helemaal niet. TOTAAL FOUT! Na 5 minuten verwijderd.
Misschien koopprijsverlaging van wapens als nieuwe optie om voor te sparen? Zou leuk zijn..
stom spel
Het is een leuke tijdverspilling en niet duur om te spelen zonder gefrustreerd te raken
Tutorial doet t niet en blijft hangen
Ik vind het echt leuk, ik vind het geweldig @ ddictive game die ik ooit heb gespeeld
Dit spel is te moeilijk